Webudvikling

Udnyt jeres potentiale på nettet

Hos God Kommunikation får I rådgivning og webudvikling af høj kvalitet. Vi skaber hjemmesider, der konverterer besøgende til kunder.

Uanset om I har brug for en ny hjemmeside eller ændringer til jeres nuværende hjemmeside, tager vi gerne en snak med jer om mulighederne.

Vi bygger enten med WordPress eller Squarespace afhængig af jeres behov, ønsker og forudsætninger.

Et hjemmeside-projekt er ofte også et branding-projekt. Her samarbejder vi med dygtige designere omkring jeres visuelle identitet og positionering på markedet.

Hvad koster en hjemmeside?

Prisen afhænger af flere faktorer.

Vores hjemmeside-priser starter omkring 12.000 kr.

Det forudsætter at I:

  • selv har tekster til hjemmesiden
  • har logo og gerne designguide
  • har billeder til hjemmesiden
  • ikke har brug for mere end 5 sider

Vores tilbud bliver formentlig dyrere, hvis I ikke har ovenstående, eller hvis I har specielle ønsker som:

  • webshop
  • kursus- og eventsystem
  • søgeordsanalyse og hjælp til SEO
  • workshop/rådgivning om jeres markedsførings- og salgsstrategi

Lad os tage en snak

Alle gode projekter starter med en snak om rammerne og mulighederne.

Kontakt os og få et tilbud

Kontakt Mads Gram-Hansen og lad os tage en snak om, hvordan vi kan hjælpe med jeres forretning.

Mail: mads@godkommunikation.dk
Tlf: 51513298

Se vores priser her.

Ny hjemmeside

Fra 12.000 kr. ekskl. moms

  • Mobilvenlig
  • Brugervenlig
  • Resultatorienteret
Kontakt os og få et tilbud

Kontakt Mads Gram-Hansen og lad os tage en snak om, hvordan vi kan hjælpe med jeres forretning.

Mail: mads@godkommunikation.dk
Tlf: 51513298

Se vores priser her.

Forløb

1. Dialog om jeres ønsker og behov

Et hjemmeside-projekt med God Kommunikation starter med at vi tager en snak om jeres forretning, målgruppe og målet med projektet.

Vi drøfter også, hvilke ressourcer projektet kræver:

Har I tekster, billeder, video og andet, som kan bruges, eller skal vi producere nyt materiale.

Har I allerede en klar visuel identitet, eller skal vi skabe den for jer.

Har I web-kompetencer inhouse, eller skal vi assistere med at oprette jeres indhold korrekt.

2. I modtager et tilbud

Når vi kender jeres behov og ønsker, giver vi jer et tilbud på hjemmesiden.

Større projekter kræver en grundigere foranalyse for at vi kan blive klogere på jeres marked, forudsætninger og behov.

3. Design, udvikling og feedback

Nogle projekter kræver et opstartsmøde. Andre er mere ligetil og klart definerede.

Vi udvikler jeres visuelle identitet og en plan for jeres website. I giver feedback.

Vi udvikler hjemmesiden. I giver feedback.

4. Lancering af hjemmesiden

Vi åbner op for hjemmesiden.

Som en del af lanceringen optimerer vi ofte på hjemmesidens performance og SEO (især relevant ved udskiftning af eksisterende hjemmeside).

5. Support, tilpasninger og uddannelse

Efter lanceringen hjælper vi typisk vores kunder med tilpasninger, søgemaskineoptimering, uddannelse, sparring og support via telefon, mail og skærmdeling.

Det foregår på klippekort eller på timebasis. I betaler kun for den tid, I bruger.

Om udvikleren

Mads Gram-Hansen

Webudvikler og marketingspecialist

Din primære udvikler hos God Kommunikation er webudvikler Mads Gram-Hansen, som har mange års erfaring med WordPress og webudvikling. Han hjælper også sine kunder med markedsføring og SEO. Han har udviklet hjemmesider i WordPress og Divi for Danske HF & VUC, Rigshospitalet, DSU, Natureventyr, UCL, Stagbird, Textilskolen og mange flere.

På de fleste hjemmeside-projekter samarbejder vi med en grafisk designer om kundens visuelle identitet og design af hjemmesiden.

“Jeg er meget glad for resultatet og hjemmesiden fungerer præcis som den skal. Designet er strømlinet, tilgængeligt og ligetil – og jeg har kun modtaget ros fra alle udefrakommende besøgende.​”

Niklas Meier
Personlig træner, Niklas Meier

Et udpluk af vores kunder