Kommunikation og udvikling på klippekort for TagTomat

TagTomat bruger God Kommunikation til sparring og udvikling af deres Wordpress-site med temaet Divi.

Opdatering december 2019: God Kommunikation har udviklet en ny version af tagtomat.dk i WordPress med temaet Divi. Besøg siden her, og bliv inspireret til grønne projekter.

TagTomat skaber grønne fællesskaber, byrum og meget mere med fokus på genbrug, kvalitetsmaterialer, dansk design, lokal produktion og dansk natur. Og selvom man ikke bor på Nørrebro, kan man sagtens købe deres fine produkter. Vores erfaring er, at projekter med TagTomat foregår i et levende tempo med stor opfindsomhed og smittende iværksætterlyst.

Jeg er super glad for den aflastning, God Kommunikation giver mig i en travl hverdag, hvor TagTomat som ejerledet firma ofte gør, at jeg sidder med mange kasketter.

– Mads Boserup Lauritsen, TagTomat

Det er en fornøjelse for God Kommunikation at hjælpe TagTomat i travle tider med at få kommunikeret nogle af deres mange spændende projekter og produkter via blandt andet blogindlæg, produktbeskrivelser, cases og nyhedsbreve.

TagTomat udnytter også vores viden og kompetencer indenfor webudvikling til at videreudvikle deres WordPress-hjemmeside med blandt andet tilpasninger af design, informationsarkitektur og forbedringer af side-skabeloner.

Det har været optimalt at finde en samarbejdspartner, som både kan tilpasse vores WordPress-side og samtidig skrive udkast til nyhedsbreve, blogindlæg samt give sparring på kommunikationsstrategi.
Men vigtigst af alt kan God Kommunikation eksekvere på konkrete opgaver og få vores projekter ud i æteren, uden at jeg selv skal gøre det hele.

– Mads Boserup Lauritsen, TagTomat

Kontakt Mads Gram-Hansen og lad os tage en snak om, hvordan vi kan hjælpe med jeres forretning.

Mail: mads@godkommunikation.dk
Tlf: 51513298

Andre cases

Hjemmeside og visuel identitet til Yens Have

Hjemmeside og visuel identitet til Yens Have

Yen Frydensberg Egebak driver økologisk jordbrug til selvforsyning. Yen er også underviser, haveskribent og forfatter og driver sin egen kursus- og foredragsvirksomhed. På Instagram har Yen over 175.000 følgere. Med etableringen af virksomheden Yens Have ønskede Yen...

Udvikling af hjemmeside til Simply Power

Udvikling af hjemmeside til Simply Power

Simply Power anlægger batteriparker, som er med til at løse den grønne omstilling. Disse energi-sites lagrer strøm fra vedvarende energikilder som fx vindmøller og solcelleanlæg. Strømmen kan sendes ud i elnettet, når behovet er der. Simply Power ønskede sig en ny...

Hjemmeside og visuel identitet til HMC Byg og Anlæg A/S

Hjemmeside og visuel identitet til HMC Byg og Anlæg A/S

HMC's mere end 300 medarbejdere udfører bygge- og anlægsprojekter i hele Danmark indenfor boligbyggeri, erhverv, forsyning med mere. Virksomheden ønskede en ny hjemmeside og en opdateret visuel identitet. Målet var at vise deres kompetencer, ydelser og referencer på...

Ny hjemmeside og visuel identitet til Samlingskraft

Ny hjemmeside og visuel identitet til Samlingskraft

Foto: Steffen StampSamlingskraft er en pulje, hvor alle kan søge op til 25.000 kr. til et arrangement. Arrangementerne skal sætte fokus på den lokale bygnings- og landskabskultur, fremme forståelsen for bæredygtige løsninger og skabe nye lokale fællesskaber....

Udvikling af WordPress site til We Do Democracy

Udvikling af WordPress site til We Do Democracy

We Do Democracy "udvikler demokratiformater, som aktiverer samfundets kollektive intelligens, og sikrer tværgående løsninger, der er drevet af deltagelse." Deres nye hjemmeside præsenterer ydelser, cases og nyt fra organisationen. Hjemmesiden er udviklet i WordPress...

Visuel identitet og hjemmeside til advokatfirma

Visuel identitet og hjemmeside til advokatfirma

Leder du efter et dansk-amerikansk advokatfirma, er Thomas Thorup Law et godt bud. De rådgiver danske virksomheder om amerikanske juridiske forhold og har møderet for både Danmarks Højesteret og U.S. Supreme Court i Washington, D.C. Thomas Thorup valgte at få leveret...