Hjemmeside til interesseorganisationen Danske HF & VUC

I samarbejde med grafiker Louise Meyland har God Kommunikation udviklet ny visuel identitet og hjemmeside til organisationen Danske HF & VUC.

Danske HF & VUC varetager interesserne for landets VUC’er. De arbejder for at sikre uddannelser af høj kvalitet til unge og voksne. På deres hjemmeside finder man nyheder, politiske udspil, temasider, arrangementer mm.

Organisationen ønskede en ny hjemmeside og en opdateret visuel identitet. Vi er glade for at de, efter en god indledende dialog, valgte at få det leveret af God Kommunikation i samarbejde med grafiker Louise Meyland.

Hjemmesiden er lavet i WordPress med temaet Divi. Sitets mange layouts er udviklet af Mads Gram-Hansen fra God Kommunikation, mens Louise Meyland har været den kreative kraft bag den visuelle identitet og wireframes.

Det har været en fornøjelse at arbejde med Mads. Lige fra starten har der været plads til den fleksibilitet og tid, vi havde brug for i projektet.

Mads har svaret hurtigt på spørgsmål og ønsker til ændringer i design og opsætning, og han har samtidigt også været god til at introducere os til nye features løbende, så vi havde vores nye hjemmeside under huden fra dag et.

Der har været god løbende sparring og udvikling af vores nye hjemmeside. Det har været et utroligt trygt forløb, og vi er meget glade for resultatet.

Josephine Hald Pedersen
Kommunikationskonsulent, Danske HF & VUC

Kontakt Mads Gram-Hansen og lad os tage en snak om, hvordan vi kan hjælpe med jeres forretning.

Mail: mads@godkommunikation.dk
Tlf: 51513298

Andre cases

Hjemmeside og visuel identitet til Yens Have

Hjemmeside og visuel identitet til Yens Have

Yen Frydensberg Egebak driver økologisk jordbrug til selvforsyning. Yen er også underviser, haveskribent og forfatter og driver sin egen kursus- og foredragsvirksomhed. På Instagram har Yen over 175.000 følgere. Med etableringen af virksomheden Yens Have ønskede Yen...

Udvikling af hjemmeside til Simply Power

Udvikling af hjemmeside til Simply Power

Simply Power anlægger batteriparker, som er med til at løse den grønne omstilling. Disse energi-sites lagrer strøm fra vedvarende energikilder som fx vindmøller og solcelleanlæg. Strømmen kan sendes ud i elnettet, når behovet er der. Simply Power ønskede sig en ny...

Hjemmeside og visuel identitet til HMC Byg og Anlæg A/S

Hjemmeside og visuel identitet til HMC Byg og Anlæg A/S

HMC's mere end 300 medarbejdere udfører bygge- og anlægsprojekter i hele Danmark indenfor boligbyggeri, erhverv, forsyning med mere. Virksomheden ønskede en ny hjemmeside og en opdateret visuel identitet. Målet var at vise deres kompetencer, ydelser og referencer på...

Ny hjemmeside og visuel identitet til Samlingskraft

Ny hjemmeside og visuel identitet til Samlingskraft

Foto: Steffen StampSamlingskraft er en pulje, hvor alle kan søge op til 25.000 kr. til et arrangement. Arrangementerne skal sætte fokus på den lokale bygnings- og landskabskultur, fremme forståelsen for bæredygtige løsninger og skabe nye lokale fællesskaber....

Udvikling af WordPress site til We Do Democracy

Udvikling af WordPress site til We Do Democracy

We Do Democracy "udvikler demokratiformater, som aktiverer samfundets kollektive intelligens, og sikrer tværgående løsninger, der er drevet af deltagelse." Deres nye hjemmeside præsenterer ydelser, cases og nyt fra organisationen. Hjemmesiden er udviklet i WordPress...

Visuel identitet og hjemmeside til advokatfirma

Visuel identitet og hjemmeside til advokatfirma

Leder du efter et dansk-amerikansk advokatfirma, er Thomas Thorup Law et godt bud. De rådgiver danske virksomheder om amerikanske juridiske forhold og har møderet for både Danmarks Højesteret og U.S. Supreme Court i Washington, D.C. Thomas Thorup valgte at få leveret...