Konferencedækning og eventkommunikation

Vi formidler budskaberne fra jeres event. I får godt indhold til jeres kanaler og mere ud af arrangementet. Med tekst folder vi emnet ud, med billeder portrætterer vi oplægsholderne og med video får vi gode citater på bånd.

En god konferencedækning bliver delt af deltagere og oplægsholdere til deres netværk og giver konferencen større rækkevidde end det fysiske arrangement.

Vi sætter ord på jeres event og fanger de bedste citater fra oplægsholdere og deltagere. Skal I fx afholde afslutningskonference for et projekt, er det en unik mulighed for at filme testimonials med projektdeltagerne.

Det går stærkt, når man producerer indhold til live-events. Derfor er det ekstra vigtigt at have styr på billede, lyd, spørgeteknik og manus.

Lad ikke jeres arrangement ryge i glemmekassen, men aktivér det i dagene efter og få jeres historie fortalt.

Med vores konferencedækning får I godt indhold til jeres markedsføring, og I får historieskrivning, der peger fremad. Sammen finder vi frem til det endelige koncept, formater og evt. versioneringer til jeres forskellige kanaler.

Et par eksempler på konferencedækning

Til lanceringen af Projekt PAS skrev vi en artikel til deres hjemmeside med billeder og optog 2 videoer. Se den ene herunder:

For Ungdomsskoleforeningen lavede vi reportage fra deres konference om Læringslokomotivet, som er Intensiv læring-forløb til unge i grundskolen. Vi skrev og publicerede en artikel, tog billeder og producerede 2 små konferencefilm. Se den ene herunder:

Ungdomsskoleforeningens samarbejde med God Kommunikation i forbindelse med vores konference om Læringslokomotivet fungerede upåklageligt.

Indsatsen på dagen var effektiv og indeholdt både fotos, interview og videooptagelser med konferencedeltagerne, og det var en fornøjelse, at vi mindre end 24 timer efter fik et færdigt materiale, der indeholdt en artikel på vores hjemmeside, billeder og 2 videoer. Materialet har vi efterfølgende delt med konferencedeltagere og i vores netværk samt brugt det på de sociale medier til at få ekstra opmærksomhed omkring Læringslokomotivet.

Hanne Kirk, Programleder · Læringslokomotivet · Ungdomsskoleforeningen

Konferencedækning med video

Kr.20000Vejl. pris
  • Interviews med oplægsholdere
  • Woxpop med deltagere
  • Artikel om arrangementet/emnet
  • Billeder af oplægsholdere og deltagere
  • Rådgivning om distribution på jeres kanaler
  • Hurtig levering dagen efter, mens indholdet er friskt